dimecres, 25 de març del 2009

Recomanació: Connecta't!



Des d'aquesta pàgina vull explicar la meva experiència a les classes "Navega". Crec que no he après massa perquè he faltat a classes; però val la pena, per poc que pugui em penso apuntar al pròxim trimestre, ja que durant aquesta estona t'oblides de coses personals i aprens coses noves. Ho recomano a persones que, com jo, teniu una mica de temps lliure.

He vingut a aquest curset animada per la meva germana, que també ha buscat la manera de no avorrir-se. Aquí per poc que s'aprengui sempre es profitós; ja que quan arribes a casa intentes fer una mica d'exercicis del que has après a la classe i sempre surten coses noves que vas provant i vas descobrint.

Jo animo a tothom que no sapigueu què fer a venir al "Navega".

Apreneu i connecteu-vos!


Ma. R. V. S.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada